Iklan ini

Saturday, September 25, 2010

reminder..

"when people give love, don't put shit on it........"

tujuan kata2 di atas ditujukan kpd sesiapa yg merasakan telah "buat shit" kt cinta mereka. bkn tujuan utk menyindir tp sekadar utk reminder.tgkkan tajuk entri ini.saya ulang lagi, sekadar utk reminder.
mls mau cerita byk2, cinta ka..love ka...pyar ka...sama saja.
kepada si muncit,saya syg anda sesangat.wlupun anda semakin muncit sejak hari raya,anda tetap comel mcm awok (itu kazen saya ckp dia mcm AWOK) anda memang comel,tp anda jgn nakal!!uhh,ada kaitan ka??
watever it is,si muncit salu berpesan kpd saya agar sntiasa berdoa utk kesejahteraan saya,bliau dan kami dan juga keluarga kami. wahhhhh, "keluarga kami"!!

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt