Iklan ini

Thursday, May 10, 2012

yang terdalam dan mendalam

di hati ini hanya Tuhan yang tahu.
betapa aku merindu.
ndak apalah,sandarkan saja pada kenangan.

erkk, sebenanya saya tak tau apa yang sedang dipikirkan sebab terlalu banyak input masok. sebenarnya saya sedang membikin buku program untuk sambutan hari guru next week. saya gemarkan tugas ini kerna sukati mak bapak saya lah nak merekabentuk warna,corak dan rekaletak buku program ini. ko apahal terasa? haha!

sambil membikin buku program,sambil jugak dengar lagu nasyid.sesuai dengan suasana malam Jumaat.after baca Quran,tak salah kan kita teruskan mood itu dengan mendengar nasyid :)

oklah,saya mau sambung pembikinan ini dengan keadaan yang agak GASTRIK :(
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt