Iklan ini

Thursday, February 7, 2013

Cinta Tak Berapa Nak Gegar

assalamualaikum sayang.

heeee,seram lak baca intro kan? tetiba ada "sayang". yelah, nak amek mood segmen CINTA GEGAR ni. kena jiwang sikit.

dah cukup merapu. berbalik ke pangkal jalan. hari ni 7 Februari 2013.
2 tahun lepas, aku cuma seorang sifu yang maseh terpinga-pinga di tempat baharu (wahhh,konon terpinga-pinga). ayat tak tahan betol. 

dan sekarang, hari ini; selepas 370 hari dari tarikh 7 Februari 2011, aku tidak lagi terpinga-terpinga. tapi dah menyinga-nyinga, ermm, pahe dok?? dah dapat gelaran "mak tiri" pun. u have?? mak tiri pun mak tiri lah, asalkan anak-anak murid jadi manusia berguna kelak. tak buta huruf. tak mudah kena tipu.tak mudah kena buli. tak mudah jatuh cinta. haeppp. 

senanyaaa entri ni nak cerita pasal aku dah 2 tahun jadi cicer. alolololo... omelnye bile anak murid panggil cicer kan kan kan??? walaupun sebutan tak betul, tapi cukup bermakna buat aku yang bergelar mak tiri ini.

di kesempatan ini, aku nak wat ucapan seket buat kengkawan yang seangkatan dengan aku PISMP 2007:
"Selamat ulangtahun yang kedua menjadi guru.semoga kita semakin bersemangat dan proaktif dalam membentuk modal insan yang cemerlang".
waaaaaaaaaaaa,skemaa tak???

jom jenjalan. petang besok dah boleh berpeleseran yeayyyyy! untunglah jadi cikgu :p

2 comments:

  1. boleh..meh meh sini anak murrid. rotan dah ready di tangan. hahhahaa

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt