Iklan ini

Friday, May 14, 2010

hari ini..

sebenarnya aku pn x tau apa ku buat ari ini.bgn tdo lambbat sbb smlm mood aku baekk punyaa mlm td mau edit-edatan gmbar..eheh..skati la kata ganda yg tk betul itu aku kluarkan. gila kan bgn lambat?? sbb tu rzeki@duit aku malu2 nk masok...
spjg hari aku dok ngadap lptopp smbil minum scawan nescafe n mkn coklat pmberian khas dr ANAK MURID..tq anak muridku...ngeee~~ itu la rutin harian aku sjak 2 3 ari ni.AKU ON9 smbil korak-korek laman sesawang sana sini bl aku dh bosan ngadap FESBUK.alahaiii FESBUK..boleh bosan jgak aku dgn dirimu...
aku tk tau dh brapa cawan nescafe dh KUTELAN ari ini dr pg smpi tika ini; aku sedang mencoret-coret d ruang ini. mak aku x suka aku kuat sgt telan nescafe, tp apakn daya, NAFSU mengatasi segalanya..... sory mummy, anakmu ini INGKAR dgn laranganmu...
d luar sana, riuh-rendah vokal rakan2 yg sedang mnjerit-jerat & meraung. nk tau pa sebab?? ehehe... mrk sedang SYIOKK mnonton separuh akhir PIALA THOMAS antara Msia dgn China..aku klu badminton, agak KURENG skit. klu BOLA, leh thn layan jugak..

dh puas aku mncarut..PAUSE kjap... daaaa...........

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt