Iklan ini

Friday, July 8, 2011

blog saya,isi hati saya.

tajok entri merupakan 1 luahan.ya,mmg blog ini tempat meluah.tak kira yg baik2 ,mahupun yg ndak baik.
sememangnya,byk luahan yg mau dikongsikan ini,namun lantaran masa yg sangak-sangakk mencemburui,aku pun x dpt la nk share menda2 best wat masa skrg.masok bln ini,aku dpt agak mungkin aku akn jarang utk post entri.well,tugas aku dh makin btambah.keja2 byk yg ku bawak balik rumah.tdo ku kini hanya berbaki 3-4 jam sehari.bkn spt dulu yg baki tdo ku bisa dibayar pd waktu petang.

OMG

sedangkn update blog aku jarang sekali,ini kan pulak nk blogwalking.weekn aku pulak dipenuhi dgn acara2 kekeluargaan.well,keluarga bahagia teras kecemerlangan,cewahhh..
kdg2,aku tak punya masa utk sndiri...bukan nk merungut,cuma luahan rasa seketika cuma.
utk layan movie,game cm dulu mmg dah tkda lagi daaaa weyyyy...
cuma aku dpt layan FB coz keja2 aku tu menuntut aku on9.so,blh la singgah kejap kt MUKA BUKU kn.

aku siap ckp kt rakan skerja aku pasal FB ni:-
*****
rakan: mlm tadik ktk sik penat ka balit lewat.kmk nengok ktk on9 gik ya.
aku: sik kak.bg kmk,on9 ya 1 MOTIVASI utk kmk mlh keja.tgh2 tension bila layan FB,sukkkk ati kohhh,,
rakan: ehehehe,mcm2....

*****

oklah,mau prepare dulu.esok ada in-house utk ckgu2 skolah pasal SPPBS.but b4 tu,layan dulu gamborrr den ni haaa...

p/s: tdapat beberapa butir jerawat sedang lepak kt muka guaaa............ABAIKAN.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt