Iklan ini

Friday, July 1, 2011

July is coming bebeh...

lamenye tak bepeleseran kat sini.asik bpeleseran kt laman sesawang kerajaan jak sejak ahir2 ni.bulan jun jarang sgt nk update encek belog lantaran urusan-urusan kerajaan yang melambak2 mcm banjaran titiwangsa.sbb tu,aku menjadi RAJIN utk membelek-belek ruangan web kerajaan.

ari ni da masok julai.tak lama lagi OGOS.ehemm..OGOSS..best bestt..tak sabar tuunggu OGOS tau.cakap2 pasal ogos,Ramadhan pun dlm bln ogos.posa korang yg maseh berhutang tu dah bayorrr ker?aku skrg dlm proses la nk mbayar nye haaa...boleh tahan jugakla cabaran dan dugaannya.hurmmm...nasebbb la tabah jugak ati mak jemahh ni kan nak menahannya.

esok 2 JULAI 2011,sluruh institusi pendidikan tak temasuk unversiti n kolej swasta sebok nak berlari termasok aku.tapi aku lari sebab kejorrr budak yang berlari-lari.. (eh,apa hal ayat cam tak betol ni?)

ok ok,esok ada pelancaran larian 1 murid 1 sukan.aku dtugaskan untuk amik video diorg sbb nk hanta ke pejabat.masa meeting that day,i supposed to be a camera girl!! tp aku cakap cmni:

"kalau kamek jd camera girl,muka kamek sekda dalam gambarrr..."


oklah,diorg pun tak kasi aku tugas tu.nakk sgt mukaaa tu masok dlm gambor kan...last2 padan mukaaa..dapat tugas untuk amik video..dah takde calon lain...yg muda ni jugak dapat.eheeehe..takper2,esok aku lari kejor budak yang berlari..lepas tu,boleh la aku timbang berat badan nk tengok brapa kilo dh berat aku turun.

plan nak tdo awal mlm ini.nk kumpul energyy esok lariii jauh.

lame tak letak gambar sendiri :p

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt