Iklan ini

Tuesday, June 21, 2011

menternak lemakk...nang lemeeeaakkkk

ni la first time aku buat tajuk entri macam tu.tak penah2 aku tau b4 ni.takper,memanggg lemeeeeeaaakkk la sangat kan.

ahad lepas sempat berpeleseran kat SIBU.sena nyerr dalam proses training utk ukur jln raya d sibu.ahahahaha...well,aku maseh amatur lagi dlm bab2 memandu ni kan.

so,sempat la jugak pegi dok buang lemak kat kerusi urut yang byr seringgit utk 3 minit.aku memang syok dok kerusi tu.dulu,memang aku takut tengok org dok syok2 urut kat kerusi tu kan,tapi aku try a few month yg lepas,terasa nak lagi.so,after this,kalau datang SIBU,4 sure nak g kat kerusi urut ni.
HAI KERUSI URUT,SAYA NAK KAWAN DENGAN AWAK!!!





lepas buang lemak yang ntah berapa byk terbuang (konon buang lah sangat), kitorg g melahap pulak.haa,kazen aku order 2 jenis air minum.so,aku pon terpengaruh.

see,yang ni aku punya.wana biru + wana putih.kazen aku wana coklat + wana bitu.ngeee,makanan aku lambat sampai,so dh setengah gelas aku siap bantai.

introduce to u ols,my kazen ILA. dia order nasik goreng + ayam aper ek?aku pun lupa.yang penting aku order laksa sarawak.tp tak sempat nak amek gambar laksa sebabb laksa aku lambat sampai.jenoh perutt mak nunggu tau.mulut pun pot pet pot pettt becakap ntah ape2. bila makanan sampai,tak menyempat terus melahap.lapaqq sangat kan.huhuhu...

wajah tuan belog WAJIB ada.nape muka ketat??sebab tengah tahan perut tunggu laksa tak sampai2.tapi,2 jenis air tetap setia di sisi.

senyum la sangat,tp dalam ati dok geram kat chef sebab lama sangat siapkan laksa.


oklah,malam ni cadang nak tido awal sebab esok banyak tenaga diperlukan.oh ya,siang tadi puasa ganti.alhamdulillah,berbaki beberapa hari lagi.so,mln nk update entri ni waktu siang takut air liur leleh sbb tengok makanan (agak kurang sopan di situ).

bye u olsss...........
-assalamualaikum-

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt