Iklan ini

Saturday, June 18, 2011

papa,bapak,ayah,daddy,apai.








mlm ini berhasrat nk tido awal sbb esok hari MINGGU.
motif???
konon hari MINGGU,bersonang lenang di rumah,boleh overtime tido kan??
tapi,esok ado urusan pulak den ni ha.

esok jugak HARI BAPA.
so,d kesempatan ni aku nk wish SELAMAT HARI BAPA kpd bapakku yg tercinta,
ABANG HJ MOHD SELANIE.ekceli,bapak ku ini agak spoting jugak la kan.dia dah masakk sgt dgn perangai aku yang kuat tidur :p
kalau masa cuti,dia tak bawak aku jalan2 waktu pagi,nak kasi aku overtime tido.ehehehehe..

kalau korang nak tau,ramai makcik,pakcik,akak,abang,nenek,atok dan yg sewaktu dengannya cakap muka aku banyak amek iras bapak aku.aku pon dak cari2 tang mana yg sama.maybe MATA kot.dah tu,darah daging.mesti la samo kann.
kalau tang perangai tu,ada la jugak amek ayah especialy bab memandu tu haaa..kadang2 puan ibu komplen "ko jgn memandu ikot cam bapak".
ngeeeee
^____^

oklah,mau siapkan lesson plan dulu,sbb esok aku nk meronggeng.kang mlm nye balik umah penat,tak larat nak buat apa2 dah.

ok deh,
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt