Iklan ini

Tuesday, June 14, 2011

kena TERJAH lagi.


fenomena rupa2nya maseh berlangsung dgn hbat.ku pikir sudah stop kesah ari tu.
rupa2nya makin menjadi2 pulak.siap parents aku pulak kena terjah.
alahaiii,korang buat aku blurr kejap.
mane punca cerita tu ek??
tetiba kuar cita aku nk buat masjid ni dlm masa tdekat ni.

mak pesan, "takper.merasa ko jadi artis kejap kan kena gosip mau kawen".
aku hanya mampu tersenyum.

suku sakat aku pon jadi mangsa kaunter pertanyaan.cian diorg tak tau ape2 kn.jgn kan diorg,aku empunya badan pun tak tauu menau.bakal laki pun aku tk penah bawak balik umah lagi.

ok,kalau benar semua cerita itu,aku hanya mampu mendoakan yg terbaik.
AMIN.......

*sekarang ahli Geng Terjah dh kena terjah lah weiiii!!! hahhh,amek kau.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt