Iklan ini

Monday, June 20, 2011

don't judge a book by it's cover

mode skrg tgh agak geram sebab buku RPH terkoyak sedikit.ekceli bukan koyak,just pages kat dalam tu yg tertanggal dari tempat asalnya.ntah camana aku guna leh tetanggal.ganass sangat kot.menci tol laa bila nak melekat2 objek yang tertanggal ni.

tengok dari luar cam bagus.let's see through........
^
^
^
^
bila bukak,cam haram.huhuh...aku lekat TAKK KEMAS.well,aku bukan jenis yang berseni sangat.sbb tu keja2 seni aku KURENGG KEMAS.


tulisan aku kt atas kertas memang mcm rumput kena tiup angin.tp kalau kt papan tulis,boleh pulak lurus.pelik aku..

so,peribahasa hari ini:
"dont judge a book by it's cover"

motif??
esok nk ajar PERIBAHASA.

oklah,nk tdo.
assalamualaikum.

2 comments:

  1. haha..cikgu2..sebut pasal peribahasa saya ade enty mengenai pepatah melayu..=)

    ReplyDelete
  2. oh yaa???ehehehe...blom bksempatan nk ngaja peribahasa byk2... :p

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt