Iklan ini

Monday, August 30, 2010

slmt menjengok...

assalamualaikum w.b.t....
sempena bln yg mulia ini, aku memulakan mukadimahku dgn sopan....
ngeeee...

ok,ok...utk sekelian kalinya aku post entri yg KEDUAK utk bln ogos ini.
u know wat??aku nang bz menggilaaaaa bln tuk tek. dgn asaimen betimbun2 mcm semak samun yg x dipotong, dgn presentation gik..adoiii..mcm2...!!!! makin mok hbs, mkin bykkk kejaa mok dpolah.
blm gik TESIS aku ya...mun mok dcrita sgek2, nang pjg entri ku tuk.

ok,cita pasal TESIS. last week aku sik tdo ntamnya. asa mok muntah aku mlh nye even aku mkn byk2 benda time aku naip draft report ya. hadeyyyy,gney la org yg mlh master n phd ya oooww..daknya sik penin ka molah TESIS pjg2!! aku yg bok mlh sikit ya pun dah GIBAB!

mun sik silap aku,tuk ari yg 20 posa thn tok.alhamdulillah..aku blm MELETUP agik.insyaAllah,thn tuk aku full agik posa!! yeayyy yeayyy..... last friday,aku timbang brt aku, BRAT AKU TRUN 3kg dow!!! cayak sik?? ahhah..makin lmk ku posa,makin sikit aku mkn time sungkey, kenak ow??? adakah kantung ku makin sempit??ahahaha...baguslaa, sak aku kurang mkn...kurang la berat aku. lmk dh sik mrasa brat 50+kg.

ok ok....tomorrow is my big day!!! wanna know?? ehehehe..just wait n see.................

aku sikpat tdo tok.mata tok mengenja indah sik ngantokk!

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt