Iklan ini

Tuesday, May 3, 2011

DAY 3 - 10 things i hate



semlm 10 menda yg disuka.ari ni 10 menda yg TAK disuka.
ekceli byk lisst menda yg tak disuka yg masok lam paler hotak aku skrg ni,but GAME ni syaratnye ialah 10 menda SAHAJA.so,tkyah ko nak melebeh-lebeh nyah!

ok,let's do it bebehhh....

1) tak suka wana PINK.haha..alergik loorrr...lau ader baju kaler pink yg aku pakai,itu hasil pmberian org.tk pakai kang org kecik ati kan,so,utk tidak mengurangkan saiz hati org tu,aku pkai la jugak baju kaler PINK tu.org kata,wana PINK trademark pompuann..hurmmm.....tp aku mmg tk boleh blahhhhhh dgn kaler PINK ni ha.

2) tak suka bila TUDUNG or SHAWL wat hal cm tersenget ke,payah nak ator ker,rambut tekeluar keee...eeeeee,,gerammm.nak2 bila tima pagi2 nk g skolah,dhla ari tu terlambat bgn,pki shawl serba tak kena.huhuhuh

3) tak suka manusia yg BAJET BAGUS means prasan dia sorg je yg bgs n perfect.takde org len dah yg hebat drpd dia.pantang tol ngan manusia cenggini.

4) tak suka MENGAMPU,DIAMPU & PENGAMPU. so,pendek kata yer murid2 sekalian...kata dasar bg imbuhan2 tadi ialahh.......... AMPU.lau nk bjaya ke,naik pangkat ker...,kena usaha laaa...tkyah nk amek jln singkat.aku bkn PENGGODA TERBAIK.ko ada?haaa..

5) tak suka hari RABU sbb kurasakan hari RABU merupakan satu hari yg agakkkk panjanggggggggg dan lamaaaaaa...huhuhu...n bila ari rabu,mmg ade je menda tk kena happen kt aku.n ari RABU juak aku mmg kerah tenaga abis-abisan utk cari rezeki.pergghhhh..ayat tak tahannnn "cari rezeki".

6) tak suka dgr lelaki mengeluhh,for example :
"huhhh..penattt nyer.byk tol kejaaa...mane nk g kursus lg,nk wat exam paper lg,nk wat ituu,nk wat ini...."
"sy mmg cm ni..tkper......dh biase.......awk tkperla......huurmm....g laa awk jln2....sy dok diam2 sini je..tkper........org takkan paham sayer.takper..."
"ssh tol sy bln ni.huhuh...laptop plak wat hal.dahlaa lect sohhh fotostat buku rujukann.mintak byr by nextweek.kena ikat prut lagi la bln ni.huhuhuh...jeles tgk kwn2 kuar bila ujong mggu,sy jugak yg dok diam lam hostel"
*****
ishh,aku tkleh tahan ayat yg last tu.boleh blahhh la laki cmtu.

7) tak suka org BERHUTANG tp tak reti nk bayar.bergaya lebih bagai anak tan sri.ank tan sri pun tak bgaya cm ko lahh mangkok.bila da duit dpn mata,tk ingat dahh utannngg dia,ingatt nafsu nk bergayaaa jeeerr...eee,kadang2 menda2 yg dbeli tu tk penting pon.tu la,dasar org "biar papa asal bergaya".mmg tk sdar diri.

8) tak suka naik bot,xpress or perahu sbb aku tak reti berenang.huhuhu..TAKUTTT..nk g kpg ayah aku,kena nek bot selama 45min.so,masa tgh dok lam bot tu,bdoa n tawakal byk2...
^___^

9) tak suka kena ikott oleh pelayan kedai yg wat muka hipokrit time sedang mbeli-belah.aku tau,mmg dh tggjawab diorg.aku bila nmpak je playan cmtu,terus blah dr kdai tu,mls aku kena kawal ketatt cmni.tkde kebebasan aku nk memilih brg2.

10) tak suka bila sakit tekak.sebabbb bila aku sakit tekak,aku tkleh cakap,bila aku tkleh cakap,aku jd RIMAS.haaa,bginilahhh seksanya org yg byk ckp bila time sakit tekak.


ok sayang semuaaaa...aku nk smbong keja.byk kejaaa nih (aku ngeluh tkper..sbbb ni blog aku).
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt