Iklan ini

Monday, September 19, 2011

cikgu suka yang mana?


hari ini kejadian yg agak menyentuh prasaan rock aku d skolah. perghhhh,ayatttt!
yela,aku kan GARANG.salu cubit budak,kadang2 pukul budak,lau tak tahan sgt soh diri atas meja smbil menulis.

ok ok,garang2 aku kan roboh jugak sikit hari ni bila dgr mulut2 kecil itu mengomel:-
M: cikgu jangan pindah ok.
C: cikgu nak pindah?mana ada cikgu pindah.memandai je awak (tetiba idea nakal pun muncul).
hurmm,kalau cikgu pindah,camana?
M: nanti kami rindu lah cikguuuu..RINDUUU..
C: oh okey. (padahalmlam atii cakapppp YEAYYYYYYY,SYG JUGAK BUDAK2 KAT AKU)


pastu soh diorg sambung wat keja.dlm wat keja2 tu, ade lagi soklan2 panas dr wartawan kecil tak bergaji ni:-
MM: cikgu, cikgu suka kelas mana?
C: maksud kamu? (buat2 tak paham)
MM: yelaaaa,cikgu suka dgn kelas mana dr tahun 1 sampai tahun 6?
C: ohhhh,yang tuuuu.....hurmm,ape sbb2 yg membolehkan cikgu suka klas awak? (sajeeerr nak pusing2 jwpn)
MM: ckgu suka kelas kami sbbb kami COMEL,LUCU...
C: ohhh,kalau comel,tahun 1 lagi comel kan???
MM: memanglah cikguu,tapi cikgu paling suka kelas mana?
C: (dalam ati aku gerammm sbb budak2 ni tk hbs2 terjah..hhhahaha) CIKGU SUKA SEMUA :)
CIKGU SAYANG SEMUA AWKKK,okey? (ikhlass tau jawapan aku)
MM: yeayyyyyyyyy,tapi kami nak cikgu suka kelas kami sajaa
C: (tak habis2 lagi budak ni) ok dah dah,kalau awk tak siap keja,ckgu tak benarkan awk kluar utk balik.bla bla blaaaaa pot pet pot pet pot pettttt.... $%^&^%%$#@


cik lisa dgn wartawan2 tak bergaji yg mulut2 asyik mengomel
:)



till then.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt