Iklan ini

Sunday, September 25, 2011

gigih bekerja macam nak siapkan majlis kawen.

jangan tanye nape tajok entry pjg.entah,aku pun tak tau nk letak tajok ape,so taip je ape yg tlintas d kepala hotak ku ini. Jumaat lepas,aku jd org yg boleh tahan (sebenanya tak tahann..huhuhuh) busy nyer.ye la,ulang alik jd supir,pastu jadi chef kejap,pastu jd mak andam,pastu jd wedding planner. pastu jadi GERAM.pastu jadi PENAT.haaa,ko ada?

ok,senanya,last Friday, ade mjlis ramah tamah aidilftri peringkat bahagian.sommmg btungkus lumus sunggah menghias gerai masing-masing.gerai aku siapkan kek.aku tak buat kek tu,aku tolong makan je,hahahaha.

dah dah,mls ckp byk.meh layan gambor.

eh, nak menyelip kejapp.WINKKKK...


gigih menghis gerai.ko ada pasang tabir kt gelanggang petanque?tak da kan?

yess,aku mcm gagah betol menghias meja.

with my mom.dia pon gigih bkerja menghias gerai dia.sampaikan berebut2 anak beranak angkut perhiasan kt umah bawak ke gerai masing2
:p


oklah,mak jemah nak layan mata.
see u olssss..

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt