Iklan ini

Saturday, June 23, 2012

ntah apa-apa.

Assalamualaikum...
hye all!

pe kaabarrr sumerrr?lau sakit cepat2 gi klinik manusia hokay? hohohoh...pe hal intro cam retis jak ni??
hmmm,rasanya memang dah lama tak update encek belog kan? actually, banyak kisah nak aku kongsi kat sini, tapi MASA untuk ke sini memang tiada bahh. aku kan "isteri yang punya anak 10 orang dengan kembar 2 ada 3 kali beranak"! ko hado? jadi,ada tak masa nak update menda ni? memang tak ada!

senanyerrr...aku pun tak tau nak start dari mana. banyak sangat! hmmm, cerita pasal hari ini; aku jadi anak dara yang tak keluar rumah.bukannya apa, dah lama dah sabtu aku tak terisi di rumah.asek berpeleseran di luar jak kan? tambahan pulak, tubuh badan ni agak terasa sakit sebab aku yang dah lama tak bersukan tetiba pulak bersukan petang semalam.

Ya Rabbi..wat i've done?? hohohoh....macam tak tercapai akal jugak kan bak kata Ellyana sebab tetiba nak join pemilihan futsal. dengan tak ada warm up, tekejut beruk kot sendi-sendi dan urat-urat kat tubuh aku ni ha! apa-apa pun,aku puas hati sebab berjaya melunaskan "kegianan" (sorry merosakkan imbuhan apitan) untuk main futsal yang dah 4 tahun ditinggalkan. so,sehari-hari ini mengadap "rajuk" urat-urat dan sendi-sendi kat tubuh. aik, sedangkan urat n sendi pun reti merajuk kan?apatah lagi manusia lemah dan rapuh macam aku.

satu lagi permasalahan aku minggu ini, aku sedang mencari selera makan yang entah ke mana.....bili dipikir balik usaha diet,memang kehilangan selera ini banyak membantu. TAPI kannn... ndak mau jugak begini sebabb gastrik amat mudah menyerang! what say u?? huhhh, manusia macam aku cubalah bersyukur. bila nafsu makan membuak-buak,kemain lagi menahan-nahan rasa nak makan sebab mau kurangkan apa yang patut.sekarang,bila selera dah lari p mana,sebokk nak risau-risau.ko ape hal??? u olss,doakan aku supaya belajar bersyukur ya?kita sama-sama bersyukur dengan apa yang telah kita ada sekarang. Tuhan tau apa yang terbaik!

oklah,rasa nya dah puas mencarut di sini.oh ya,satu lagi telupa nak cerita.haha! ko pehal?sukati aku lah nak cerita,belog aku pon kan?? :p

sekarang kat kepala ada macam2.banyak betol benda yang dipikir. nota KISSM pun belum explore.tadi tengok sikit soklan-soklan kissm yang lepas,terus migrain! hahh sudahhhhhhh..... apa nak buat sekarang?? nak request org tolong picit leh x?hahahaha... rindu pulak kat ex-clasmet bernama Mary Charity.dia pandai atasi migrain sayaaa.

ok.enough for tonite. nak jadi mastercheff pulak sekarang. nasik goreng untuk sahur nanti pun ok kan??
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt