Iklan ini

Friday, November 16, 2012

Cerita Pagi Jumaat Yang Indah Permai (tangan di bahu,mata ke atas)

Assalamualaikum.

panjangnya tajuk entri kan. hoooo yeah! aku di mana di mana di mana di mana??? sepatutnya berada di sekolah untuk BERJAGA . sekarang masih di rumah lagii adoiiinyerr pon.

pagi-pagi semangattt (KONON) bangun lepas tidur balik awal pagii. (ayat apakah ini??) lepas bagi makan kat Chicky, siap tukar-tukar tempat berak dia, then aku breakfast berat pagi ini konon untuk tenaga sepanjang hari di sekolah. 

aku siap dah prepare bekal nasik goreng+ikan masin+telur masin+sambal belacan+rambutann untuk ke sekolah. wahhhhh! meriahh gitu. nak BERJAGA ke nak BERKELAHH?? tapi boleh jer kalau nak BERKELAHHH sambil MEMANCING kat sungai tepi sekolah. ok ok...dah mula melalut. terus ke cerita sebenar!

sedang aku bersemangat kira anak tangga untuk ke bilik konon nak mandi,tetiba hapek ku berbunyik. tengok nama kuar kat skrin, "GB". opsss.. cepat tukar suaraaaa macam orang dah ready nak keluar.hahahaha!

aku:     Helo gb.
gb:       helo nur.kitak jaga ari tok?
aku:     aok gb.
gb:       kitak jaga petang ok.kamek jaga pagi.boleh?kitak ada program waktu petang kah?
aku:     ada gb.kamek nak dating.lamak xtemu dengan buah hati kamek (hahaha..berani ko cakap camni?  
            padahal dalam hati jerkkkkkk. yang sebenarnya aku jawab "ok gb.kol berapa petang kelak?)
gb:       pkul 2 gia lah.
aku:     ok bos.berita paham.roger n out!! (hahahahaha,,boleh??)

separuh perasaan rasa gembira sebab BERJAGA separuh hari.separuh perasaan rasa geram n kecewa sebab dah semangat prepare nasik goreng untuk bawak bekal.hohohohoh...

takpe takperlahhh..tak kesah ponnnnn. pagi ke petang,sama jak. yang penting bukan MALAM!

oklah,nak sambung MANDI! ehhhh?? hahahahaha.. nak merayau kejap ke Sibu.

tataaaatiiitiiiitutuuuuuu..
 



No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt