Iklan ini

Thursday, November 15, 2012

KELIRU

Assalamualaikum

Salam 1 Muharam 1434H

hari ini hari keempat cuti tak termasuk sabtu ahad hokay. tapi baru 2 hari merasakan nikmat cuti itu kerna bersonang-lenang di rumah sambil makan-makan,baca-baca,main-main,masak-masak.. eh, banyaknya kat ganda??

hari ini tamat untuk nikmat cuti itu untuk sementara sebab besok dah BERJAGA di sekolah. untuk ganti jak. ganti-ganti pun kena buat betul-betul jugak aite? hohhhh. harap besok adalah hari indah!! minggu depan memang turn aku untuk BERJAGA jadi JAGA di sekolah. ko hado?? takdo kan?

ahhh tanak ah citer pasal minggu depan yang HANGAT! minggu depan depan lagi HANGATT sebab nak ke seberang. weeeeee. tak sabor tak sabor tak saborrrrr. cite pasal HANGAT HANGAT ni, minggu depan depan nak pergi ke tempat SEJUK. hahaha!

nak pi bercuti dengan kengkawan kat tempat SEJUK.YEAYYY! sekarang sedang ligat mencari hotel/resort yang sesuai kat Cameron.hihihihih...dah 3 hari dok belek-belek tenet untuk survey lokasi mana nak duduk. dok Tanah Rata ke dok Brinchang? 

*anyone yang penah ke cameron leh suggest takk mane yang more better? hohohoh.... risauuuu ni hotel tak book lagi.tarikh vacation dah nak dekat! 

tq for reading.
HEART! :)

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt