Iklan ini

Sunday, May 12, 2013

Mak,Ma,Ibu,Indai,Umi.

Assalamualaikum.
Saya panggil dia MAK.
Air nescafe yang saya buat tak dapat lawan kesedapan nescafe yang dia buat.
Dia memang ratu hati saya.
Dialah guru,sahabat,ketua saya.
Saya kadang-kadang buat dia terguris hati *mungkin. tapi dia tak tunjuk.cuma hati kecil saya dapat rasakannya. betapa aliran darahnya begitu kuat mengalir dalam tubuh saya.
Sesungguhnya, dia wanita kuat yang membawa saya bersamanya setiap waktu tak kira ke tempat kerja,ke bilik tidur,ke dapur, ke tandas selama hampir 9 bulan.
Betapa besar pengorbanan dia untuk saya.

DIALAH MAK SAYA,
Puan Timah Saerah.

Sekarang,saya begitu menyokong kuat keinginan mak untuk bersara awal kerana saya dah tak sanggup lihat mak sering sakit kepala dan penat buat kerja-kerja yang hampir tiap malam dibawa balik ke rumah.
Biar mak berehat dan bersantai :)






Selamat Hari Ibu khasnya buat mak saya, dan umumnya buat semua wanita di luar sana yang bergelar ibu
:)

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt