Iklan ini

Saturday, May 18, 2013

Butang LIKE di Facebook

Assalamualaikum.

Actually, dah lama dah aku nak taip entry tentang topik ini. 

Butang LIKE ni subjektif. maksud aku, lain orang, lain tafsirannya dan lain fungsinya. ini cuma pendapat aku. pendapat orang lain,aku tak tau la. lantak uolss lah. heeee

Tekan butang LIKE untuk sebab-sebab berikut:
  1. SUKA  post yang tertera
  2. SOKONG atau SETUJU post yang tertera
  3. TINDAKAN PERTAMA sebelum comment pada sesuatu post
  4. sebab dah BOSAN tak tau nak buat apa,asyik2 bukak HOME.jadi... LIKE je lah mana2 post
  5. TAK TAU NAK COMMENT apa pada wallpost orang bagi kat kita atau post yang orang tag kita.jadi, langkah penyelamat, LIKE jer lah.
  6. dah memang HOBI kot suka LIKE post orang.asyik2 nama dia je keluar kat notification.cisss.
  7. sebab kita SUKA KAT ORANG yang post tu.hahahaha :p
  8. ni lebih kurang sebab yang nombor 7, sebab nak PERHATIAN orang yang post tu

okey dokey, ulang sekali lagi, ini cuma pendapat aku berdasarkan pemerhatian dan kajian aku pada pengeLIKE yang ada kat Facebook aku. 

okey,sekian saja. siang besok ada kenduri doa selamat kat istana kasih sayang ayahbonda aku. jadi, nak kena tidur awal malam ini..

:)

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt