Iklan ini

Thursday, June 17, 2010

Aku kerjainnnn loh!!

haishhhhyyy!!! gerammm!!
aku geramm dgn extenal aku tuk.LEMBAPPP na juak copy file.dh la MAYUHHH UTAIII dlm nyak.
aku mok formatt nya ba.sbb tiap kali ku CUCUKKK nya kat lappy aku,nya berolah semcm jak
lu sloww suma kja aku.
knk oww?ishhh...

knek tuk aku tgh copy dak file2 ya.yg pnting bg aku ialah file GAMBAREZZZ n ASAIMENT2 aku..aal maklumlahh... dato2 n datin2 MQA mok dtg melawat ktorg bulan dpn, so aku sikmok bnda2 ya ilang choy!!

ku asa PROSES pengCOPYan tuk akn smpe mlm klak.siapp la lptop tuk onnn sehari2..adoii.siannn laptop sikda rest.mok pindah 2 file WORD pnn ambik masa smpe 13 minit. ko adaaa??? SIALL jwakk.ulat pa ndak ada lam ya ka.huuuuhhhh!!

ada kaitan ka gmbr ini dgn tajuk entri?ahaha..sekdaaa nk. tp ada unsur keGERAMan di situ.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt