Iklan ini

Monday, June 21, 2010

aku???

Ya Allah, apa jd dgn aku? perasaan aku? jiwa aku skrg...
aku mau nangiss jak dr tdi...
aku jahatttt sbb aku tk berhati peruttt!!
apahal dgn EMOSI aku??? dsebabkan JIWA YG KURANG TNTERAM ari ini, aku kurang ckp dgn parents aku..... mak & bpk,aku mntakk maaf sbb aku anak yg jaikk kan?? tlalu ikot prasaan.. sedangkn mak & bpk dh byk bkoban utk aku kan??
smpikan MY DEARR BUCHUKK pun trasa ati dgn sikap aku.kejam sgguh aku kan??

skrg aku nk meluah kan pasal apa sedangkan aku sndiri x tau apahal aku rasa sedihhh gilakkk ari ini... kt blogg ni lah aku share menda bodoh ni. haishhh, aku mau nangis nangiss nangissssssssssssssssssss!
sebab apa???? slh satu sbb...aku msg DIA,DIA xmau reply pun. sedihh aku.

dh lama aku x mcm ni...tidak menangis begini....apahal dgn aku???? mlm ini, aku hanya bteman BANTAL BUCUK aku & blog ini shj sbb DIA trasa ati dgn aku. aku tk mau mak aku nmpak aku nangiss.. nsb baik mata aku skit, boleh cover mata merah sbb nangis kan?

to my dear, I REALLY NEED U!

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt