Iklan ini

Sunday, June 13, 2010

Hari Makan

tgk judul pun da taukk kan? aku kuat mkn ari tuk.bgn tdo pun aher sejak 2 menjak tok.mun jarum blom limpas kol 10, jgn harap jak aku mok bgn. huahuaaaa... knk ow??
pas mndik pg tdik, aku teruss BREAKLUNCH aahaha mkn nasikk + ikan sadin. ko adaa???

lepas setle suma, aku ari tok spend time utk kemas2 hata karon yg aku mbak dr mktb. sekotakkk u!! mayuhh amat utai dibaikk ku ari kch. bedebu2 asmara jak. suddenly, aku rasa lpr agik. aku pon terus mncari gali mknn d dapor dn aku mjumpai nasik + sayur bym.apa gik, aku mknnn laa...adoiii...

pas mndik tek, aku tgh jemor baju, tetiba perut aku lpr agik..dn sekaranggg,smbil MENATAP MU WAHAI SKRIN, aku mengunyahh POTATO CHIPSS yg ada dlm gbr di bwh.

koleksi mknn tmbahan

sambil mkn potato chip i minum air ini.



bila mereka bergabung, kedua2nya meletupppp di dlm perutku yg COMEL ini!!
meletupp jadi KENTUT?? ahaha....

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt