Iklan ini

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

apa ko jeling tu??tgk laki ensem kt sblah kan????? ^_^

morning all!!!
ari ni aku bgn lbh awal dr biasa.wat i mean is normally,aku bgn lewat sesangat bila ari ahad.
tp ari ini aku bgn awl sbb nk pegi cuci baju la yg tertunggak mlm td.
kurang lemak punya laki.langsung tk gentlemen.skati nek moyang kau overtake aku punya q!mls aku nk bersenyum dgn kau 2 3 ari ini.huhh!!pnas membara smpai ke pg ini!

bgn tdo dgn rasa yg zero.tiada perasaan.satu kekecewaan telah berlaku di situ.ndak taula,sampey bila kekecewaan itu berlaku??kadang2,aku mls mau berharap.lantak pi lah.ari ini masuk hari keempat. good job bebeh!! anda telah buat saya jadi anak patung comel yg dlm kesedihan!!!

okey,seterusnya.lpas ini,aku mau jln2.pegi kempiskan wallet.syukur elaun tesis da masok.so dat aku sng la mau beli2 barang.haaa!elaun tesiss is the last allowance yg aku dpt spjg aku blajar d sini.
so next year,aku dh mula dpt gaji,ok.ahahah...

apa lg mau crita??oh ya,td lepas pgi cuci baju,aku pgi buang habuk yg berabad menempel kat kipas angin aku.makk oiii.separuh dr berat badan aku berat habuk n debu2 tu klu nk timbang kt penimbang tau!patutla bila on kipas,slow drpd sang kura-kura.skrg aku blh menikmati angin yg kuat kerna tiada lagi debu2 cinta yg menempel kt situ.

ok,i've to go.nk check mesin baju dh hbs ke blum.papai....tata...titi...tutu....

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt