Iklan ini

Saturday, October 16, 2010

Muzikal Nite'10

assalamualaikum..... salam 1 malaysia yeer cik adik,cik abg,cik kak smuaa...
lama dah aku x mlawat encek blog.dah berhabuk,berdebu bersarang lelabah dh blog aku tk dijengok. al maklumlaaa..minggu ini aku sibukk sesangatt dan sesungutt semut.

hurm,bagi aku,kesibukan itu sungguh baik dan bermakna kerna aku tidak mpunyai masa utk berfikir benda2 sampah blaku dkt aku smggu yg lepas. kpd sampah itu,goodbye to u.aku x suka bau sampah,busuk sgt.okey!!let's forget about that sampah yg busuk lagi berulat.ulat pun x sudi nk dekat. hurmmm..

minggu ni aku jd bidan terjun!utk apa??hahah...bidan terjun utk menyanyi..nasebbla picthing lari.yg penting,aku dh buat.bukan slalu.my first n last performance kt pentas TAZA.auwww,gila kau nok...mak nyanyi tauuuu...naseebb baikkk ada kawan2 mak yg sememangnya penyanyi utk cover sora mak yg kurenggg ini. klu nk tgk vdeo performance itu,blh view kt fesbuk mak.tgkla aksi2 kami 19 anak2 bm semester 8 perform.kkt bwh ni beberapa foto yg mak upload.klu nk tgk lelebih,pegi kt fesbuk mak,ok.


bersama cik cherry yg comel.

opsss!! aksi terkejut dari kami.


pelikk jak muka mak di sini slepas "ditopup"


actualy,hal2 di atas berlaku semasa Konsert Malam Muzikal pada 13 Oktober 2010. tema taun ini ialah HEROES. konset ni kunun-kununnya tributes utk kami yg nk tamat pengajian bln 11 ni...huhuh..sedeh la pulekk bila dgr kan???lbh kurang 4 mggu lagi.n itula persembahan khas kami utk warga IPBL....

Sekian sahaja utk kali ini warga pembaca skalian..aku nk pegi mandi..nk menyegarkan tubuh badan ku ini ^_^

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt