Iklan ini

Saturday, October 2, 2010

Selamat Datang Oktober~

halluu.....mai sini aku nk cerita.semalam aku mengalami MIGRAIN teramat sgt.dr pg aku bgn tdo sampai mlm..huhuh...cian aku.ndak dapat buat apa2 kerja laa..baring aja..
tp bisa juga jd tukangg masak utk mkn mlm d umah ini..hihihihi..

then,my muncit ckp ai migrain sbb ai kurang tdo.salu lewat tdo.mane tak lewat nye sayang oi...byk kejaaa....mggu lepas tk cukup tdo siapkan LAPORAN TESIS.minggu ini separuh masa tidur siapkan ARTIKEL TESIS.mggu dpan pulak????apa jadi???
7 & 8 ada seminar..wuhuuu!!aku bentang tesis dpnn mereka!!! apa kn jadi wooo..aku ini lemah smgt....huhuh...

siang tdo,bgn aja tdo,kpala masaih pusing2 sikit.tp aku buat endah ndak endah ajak lah.then,masa kluar dgn itu amoi cantek n my bestprenz,aku sempat juakk la pegi berurut kpala utk buang angin2 monsun kt dlm bdn ku ini.syuhhhh syuhhh..pegi jauh2 angin monsun!!

ok ok..gbr d bwh ini ketika aku maseh sehat tanpa migrain.gbr2 aku dgn rumet ku si cantek manis ini...tp dia udah berpunya.jgn berani2 ya.... :p

ada jugak jerawat ku muncul di foto ini.


tgk d blkg sana ada jugak yg menyempat..wuhuuu..encek adriann, tuan punya VIOS!


okla..azan Isyak udah memanggil2..udah dulu ya..mau keluar berjoli ini.biasala kan,mlm minggu..... :p

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt