Iklan ini

Wednesday, November 10, 2010

dongeng raja bersiong

merdekaaaaaaaaaa...yeah!! merdekaaa..
ai dh abis exam,ok.tiada exam lg lepas ini..
tggu 3-5 taun lagi lah klu ai dh setle semuanya....kih kihh...
penat dh belajarr mencari ilmu selama 19 taun.
dr umo ai 5 taun,mula masok tadika kemas smpi umo 6 taun, ai pki topi segi 4,ko adaa konvokesyen tadika aku dh stat pki topi segi 4....
then masok taun 1 kt sk abg amin...smpi taun 6.. beralih masok
f1 kt sklah cina kt kpg aku..nama jak skolah cina,tp sepatah haram bhs cina aku tk paham.rugi kan?? 5 taun aku berkampung kt skolah cina... masok pulak f6 kt skolah meradong... alahaiii
cik lisaa..ko dh mula tunjuk belang kt sekolah itu ya??mula dh nk ponteng skolah ya?? alasan bg kt mak bpk ialah cikgu tk masok ngajar.pandeyy jak ko kan?? klak dh jd cikgu,br ko rasa.
setgh thn f6,gatai nk masok uitm.haaa..betahan utk 1 sem jak.

julai 2005,aku mula dgn life baru d IPBL..mak oii...menangiss,meraunggg!!nk balit!!nk balit!!xmok jd cikgu!!xmokk xmokk xmok!!!!!! skrg,soklan yg sama ditanyak, "mau jd cikgu x?" aku jawab "aku dh masok alam pguruan,mau sik mau,tetap dteruskan....." ^_^ apa2 pun...aku syg profession ini.... tanpa CIKGU,siapala aku skrg...

ok ok,bebalikkk pd cerita exam.semlm my last paper...waduhhh..hangat!!pedasss!!! susah woooo.. ndak ku sangka paper itu sesukar itu.padan mukaaa..sapa soh memain,mlm mau exam,smpat gik ko merayap mlm2 kan??ahaaaa... nyesal ndak s
udah?? jgn nyesall ah..yg lepas biar lepas.... yg penting aku ndak biar jak ruangan jwpn itu kosong..lantakk laa aku nk jawab apa kan????
b4 exam,senpat lagi snap2 sana sini...ehehehe... ambik semangat..nahh!!amek ko semangat!!

exam kali ini first time kami 58 org dsatukan dlm 1 tempat.ala-ala universiti gitu...oleh sbb nama ai berkdudukan no 10,jd ai bukan berada d depan skali spt biasa..ai berada d tgh2 dan sebelah pintu. fengshuii berubah kali ini... ndak tau la fengshui itu bawa luck atau x...ahaha...aku suka dok tepi2 dinding,aku tk suka dok dpn skali sbb aku rasa robot.nanti lect dok perati aku buat keja..amboiiii makcik!!perasaan na kauu!

aku buat2 senyum...sbb takde penyuntuk semangat utk paper ini..huhuh..klu last week,at least nmpak mr prince charming lalu...beliau pun dok exam juak kt klas sblh..semangat jak aii exam last week ^_^ gataiiii ko CIK LISA!!

cik cindy kata: "yg penting rambut yg kusut masai itu sayerrr..."
cik lisa kata: "malas ku nak madahhhh....boleh x ko diam???"

cik mary d blakang sana buat muka comel...cik carmelya pulak buat muka ayu...erm..cik carol??separuh wajah sahaja.... ^_^

botol air saperr pulak itu???hurmm..oh ya,encek marc yg punya.tp bliau tidak masok bgambar. ai pegang notes sbb ai nk baca b4 masok exam,okey!terasa lama sesangat berada d luar itu...panass membara...oleh itu,ai sengaja bdiri d muka pintu kelas untuk ambil aura aircond...hurmm,,mungkin juga faktor bdiri lama d luar kelas dgn cuaca yg hangat menyebabkan otak ai cair dan tk mampu mjawab soklan2 exam dgn baik.boleh pcaya ka??karutt jak ah!!
oh mak engkau!!nampak gigi lapis..oh yeah!!keturunan raja bersiong.masa ai tgh mkn megi,secara tidak sengaja,jari terluka kerna tercucuk pisau dan dah terus la menitis ke dlm megi...dan susulan dr kjadian itu,ai tmkn megi berdarah...n muncul lah gigi tambahan dlm mulut ai.... yer adik2,abg2,kakak2 sekalian...begitulah tadi dongeng gigi bersiong cik lisa...
dulu merungut jugak bila ada gigi tambahan,tp kwn kata okeyyy,ndak jd masalah!! jd saya pun okeyyy juga..... :))

baiklah,sy masih berbuduk ini.faham ndak??org swk ckp, "masih berbuduk" means blom mandi. oh yeahhhh!!sy dgn jujur mengaku sy blm mandi!!tp sy suda gosok gigi....
udah dulu ah.... tataaa.....

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt