Iklan ini

Tuesday, November 30, 2010

Ndak Tau Nok Wak Gapo

molek sungguh cuaco ari ni.mulo-mulo panass jak,then tgh syok2 aku ber-on9,tetiba pulak mendong.so,aku mcm pelari pecut berlari ke blkg rumah,then naik ke balkoni ats utk merembat pakaian2 takut basah kena ujan.

tadi mkn tghari sore-sore.
niat mulia awl pg tdik nk masak sup sayur,tp bl saat suda lapar,niat mulia itu terbantut sbb tkda mood nk main masak-masak.klu masak pun,mkn sorg2 wat for kan??so,panas jak laok2 semlm.lebih jimat.rasa nk mkn ada,tp mkn sore-sore tak syiokk la weyy.

ok ok,dr pg tdik dah asyik beleteqq jak keja aku kan??
tajok entri pun korang dah nmpak kan yg aku tak tau nk buat apa lg dah.
sik tauk mok polah apaaa!!!
jd,aku cuma ngedate dgn encek laptop dr tadi.tp tk semestinya aku tk buat keja2 umah.
ahahaha!! lptop on,aku ntah ke lari ke mana.

ini gmbr smlm masa tgh tggu puan ibu dtg bawak pegi teman dia g bayar kereta.
yela kan,itula antara tggungjawab aku masa cuti,mjadi teman utk puan ibu ke mana2 bliau nk pegi.oleh itu,aku harus mjalankan tggjawab tsebut dgn penoh akauntabiliti dan dedikasi.
ohh yeahhh,frasa skema tlah digunapakai!!
oh ya,semlm juga telah mencuba sesuatu yg baharu!hurmm,mls nk bgtau kt sini sbb aku seorg yg pemalu.ahaha!!shy shyy cat....tgk n perati sendirik la.klu xmau,ada ku kesah???
wajah2 itu menampakkan wajahku ini kembali bujur spt umur 18taun dulu.yesss!!
bijakkk..

bapak aku salu bising bila tgk aku amek gbr kpala senget.ahahaha....rasa gojes ka??rasa kiut??rasa comel??ndak laaa..rasa hensem macam remy ishak jak!! ^_^

oklah,caoo dulu.nanti ceritaaa lagik.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt