Iklan ini

Monday, November 8, 2010

mari bersukan yooo!

tip tap tip tap
hujan dah turun
tip tap tip tap
hujan dh turun
tip tap tip tap
baju dh basah...
mari kita ambil payung.....

alahai,ujan la pulekk...td smgt jak aku dgn housemet ku yg 2 org itu mau berjoging petang ini.yalakan,slama duduk d umah sewa
lorong 18 ini,lemak2
kami sudah byk terkumpul. tiada keluangan utk berkeringat d padang. dulu dok hostel,ptg2 rajin jugak turun padang.... itulah yg aku rindui bila dh stay out dr kampus ini :(

aku bl dgr mau joging ptg ini.smgt jak mau hbskan menelaah
nota kononnya,bila dh hbs baca,blh la sesenang ati mau kuar bjoging kan??sanggup ku korbankan masa tidurku semata2 kerna itu,tp nampak gayanya 2 sahabat ku itu jua yg untung.skrg aku dok sebok2 kt dpn laptop,diorg nyamann jak buat taik mataa bersempena cuaca yg sejuk dan nyaman ini.rumet ku yg sorg tu lagikla..proses ketidurannya makin rancak bila cuaca sebigini rupa..kih kih kihh...

bila dh taun aher,tkde blajar subjek PJ lagik,nampak sgt
aku kurang stamina...kurang exercise,kurang lari sana-sini.. aku dok ingt lagi gerko seme
ster 5 dgn mr tay, tiap kali gerko dgn bliau,dia kasii kami pusing padang ipbl 2 pusingan..nk mampus makkkcikk oiii... padang ipbl bukan sebarang padang....2 kali ganda padang kt kompleks sukan tu..nk2 lagi kampus kami bekas tapak kem askar..oleh itu,kami skelas pun dikerah macam encek2 askar berlari berpusing-pusingan..dhla panasss...jauhhh...adoi..........tp ada hikmahnya jugak,masa itu,makcik slimmm oiii!!! ahaha.. tiap2 mggu kerah keringat kat padang.

awl 2008 pun kira semester ke
gemilangan aku la kononnya....aku men futsal dgn kengkawan
..rajin juak aku bsukan masa itu...

aku main ada ganas sikit.b4 main kawan aku dh siap warning,jgn main kasar.jgn sukatii tarik2 baju pmain lawan....ahahaha....

hepiii naa mukaa b4 main....segar bugarr...

kami juara okey!!


baiklah makcik & pakcik skalian,mau sambung mbaca..nanti conteng-conteng lagi keh???
mmuahhhhh!!

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt