Iklan ini

Friday, March 4, 2011

i'm back!!


assalamualaikumm....
haluuuuuuuuuuuuu,CIK LISA kembali...
lamak da x story-mory kt belog ini kn.huhuhu,well,ai kn dh jd VVIP skrg ni ha.mengalahkan calon2 pilihanraya yg nk btanding kt merlimau n kerdau.eh eh,ada unsur politik d sini.ok,PAUSE.

ekceli,weekn lpas da nk update,tp ats urusan2 yg tk brapa nk rasmi tp dianggap rasmi menyebabbkn keinginan ai tgendala kejap.nasebb bek kanak2 itu ada ujian mggu ini.so tkyah wat leson plan yg gedebak sgt.ngeeee..that's y aku suka TEST.tp mase aku jd student dulu,aku tk sukaaa wehhhh bila ckgu kata nk bg UJIAN.menci menci mencciiiiiiii sbb tk mau baca2 notes.but now,naseeebbbla kau kanak2,dapat aku jd cikgu korang
^____^

yg best nya jugak,budak2 aku pun sikit.9 org jak utk sbjek teras.so,jap je aku nk semak.just bila kira markah tu ade la semcm sikit coz aku ni agak nyanyok sikit stat dah mula keja ni haaaa..alahaiiii,aku pn tak tau asal aku asyik LUPA,BLUR n NYANYOK??oh,my weakness...
:((

ok,ok,byk menda senanyaa aku nk story.biase la,bila jari da kt papan kekunci ni ha,mcm2 idea dtg.tp prasaan mls pun dtg skali.ala,tkpelaaaa...oh ya,sebut sal papan kekunci,within 3 weeks ni aku ajar kanak2 tu pasal komputer.coz tema utk 3 mggu ni pun pasal komputer.cewaah,aku siap bg advance kt knk2 tu cara nk anta emel n bukak google.tkper2,aku korbankn encek lappy kesygn ku ini demi ank bangsa.cewah!! yela,kanak2 umo 9 taun,aku kna bijak bentuk they ols supaya tk mencarut bila da masok tahap 2 nect year,yer dak??

ok,1 lg menda aku nk bgtau pasal KEHAIRANAN aku.aku eran tol dgn mata aku yg tetiba tk ngantok mlm ni.biasanyaa time2 camni mmg dh tertutup tp aku buat2 celik sbb tgh wat keja kn.huhuhuh,bila mlm cuti,segar bugar pulak mata ni haaaa.

oklah,stop dulu ahhh.nk g usha laman web sosial.aku nk bersosial kt situ.ko adaa bersosial??
bye.... ma'asalamah.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt