Iklan ini

Saturday, March 5, 2011

Kisah 8 tahun lalu.

alhamdulillah,mjllis blangsung dgn lancar.even mseh ada koyak sana-sini.tp dpt setle semuaaa..lorrr,mcm tagline nazmi raja lawak pulak dahhh.

ok,ekceli ari ni ktorang wat kenduri arwah nenek belah ibu.dh masok 8 thn da arwah kembali ke SANA.pemergian arwah cukup aku rasai dgn 1 kehilangan yg tiada ganti cz aku mmg mbesar dgn arwah.hurmm,wat i mean here is mmg arwah tggl dgn ktorang, since mak aku lom kawen smpi dia da kawen smpi aku kuar ke dunia ni.mmg dia la jaga aku dr kecik.tlg anta aku g tadika.masak mknn utk aku balik dr sekolah.n teman tidur ku.so,bila arwah dh tkda,mmg aku trasa sgt kehilangannya.aku syg sgt dgn arwah.
dulu pnah tau skali if tk silap umo aku 11 taun,arwah plu kena bedah kt bhs mata utk buang slaput yg menyebabkn kabur.so,ktorg anta dia ke kch,umah my uncle.bila balik hometown,aku mmg sedehh gilaaa cz arwah tk ikot aku blik.dlm keta siap nangis2 pulak tu teringat kt dia d kch.then semggu aku demam pas blik dr kch sbb rndu sgt kt dia.aku jarang bjauhan dgn nenek aku ni.
masa nenek aku meninggal,umo aku 17thn.nk dok spm..mmg aku krg smgt nk study..huhuh..sedeh gilaak.n yg plg sedih,aku lihat arwah m'hembuskn nafasnya yg terakhir kt dpn mata aku sndiri.masa tu,aku asa tk ingt lg pd jd kt aku.nasebb bpk aku kt sblh,dia yg tlh papah aku..

segalanya blaku dgn pantas.skrg dh 8 taun da arwah kembali.aku sntiasa doakn roh arwah dtempatkn bsama hamba2 Allah yg beriman.
Amin....

p/s: entri kali ini bcorak keinsafan.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt