Iklan ini

Wednesday, March 9, 2011

my firstime

MY FIRSTIME: bgn lewat..jam 6.30 pg maseh tbongkang kt katil.pdahal biasaanya 6.30 dh dlm
keta..so,pgjrnnya,mlm ni tdo letak hp jauh2 dr bdn supaya pg isok bile alarm
bunyi,leh dgr.
MY FIRSTIME: tulis surat kiriman tk rasmi utk keluarga yg jaoh d sberang laut bg pihak cleaner skolah.hurmm,aku just tlg dia.aku ni mne reti nk tulis2 menda2 mcm nk "mintak maaf", "rndu keluarga...." utk family.tk pnah lgsong,okey.tp,sian gak tgk dia ni td,sebok2 aku wat kja pun aku g la tlg tuliskan surat tok dia.ntah pa2 je aku tulis dlm tu.aku cuba mndalami prasaan dia masa tu.amek mood dia yg tgh kerinduan dgn familyy yg jaoh tu.
MY FIRSTIME: ngaja budak action song which is memerlukn aku bgoyang smbil nyanyi.b4 ni mne pnah aku involve dlm aktiviti2 yg mlibatkn goyang2..i mean utk perform la.hahahaha..tu la org ckp,kt skolah,ckgu blh jd apa sajaaa.ok,demi kaanak2 comel seramai 15 org tu,aku goyangkan jua seluruh tubuh ku ini.nasebb bek budak thp 1 je.if kt dpn budak thp 2 especialy yg thn 6 tu,ade la kemaluan sikit.

oklah.aku nk sambung keja.eehemmmm...si muncit kembali. =_=

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt