Iklan ini

Sunday, October 16, 2011

Van Jenazah Hadiah Buat Pesalah Yang Melakukn Maksiat

Subhanallah...
Maksiat makin menjadi-jadi sejak 2 menjak ini.tak kira tua,muda,yang dah jadi datuk kepada cucu yang berlonggok-longgok pun terlibat dengan MAKSIAT.

baru disiarkan dalam berita sebentar tadi, 8 pasangan yang terdiri daripada pelajar2 IPT dan jugak warga asing ditangkap khalwat kerna melakukan maksiat di HOTEL BAJET.

pelajar2 IPT ni lah makin selalu terlibat dengan menda2 yang tak elok ni.SEDIH aku dengar. kita sebagai warga muda seharusnya menghindari menda2 yang boleh mendatangkan binasa kepada diri dan USAH DILUPA,nama baik keluarga terutamanya IBU BAPA.

boleh kau bayangkan bila MAK dan BAPAK kau terima panggilan dari pihak JAIS bagitau yang kau baru dicekup di hotel sebab berdua-duaan dengan keadaan yang mencurigakan??tak ke patah hati diorang??

aku bukan lah nak kata aku baik sangat kan,tipu lah kalau aku kata aku ni sempurna sangat,cuma aku nak ajak u olss sama2 beringat yang kita ni bukannya hidup selama-lamanya kat dunia ini.Tuhan boleh cabut nyawa kita bila-bila ye dik non....

aku setuju dengan cara diorg bagi kaunseling kat 8 pasangan ni tadi.letak keranda jenazah kat depan diorang untuk dijadikan objek kaunseling haa.biaqq bagi peringat sikit dengan kematian.

ok,mak jemah nak sambung wat keja.
sory lah kata2 mak jemah malam ni agak pedas sikit.
-assalamualaikum-


No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt