Iklan ini

Friday, October 7, 2011

hobi lama yang tak dibuat.

bila duduk sorang2 begini,begitu mudah untuk terkenangkan sesuatu sperti sesuatu yg manis (eceeehhh), yang sedeh, yang ganas, yang PELIK.aku teringatkan 1 hobi ku yang dh lama aku tak buat.


hurmm,dulu zaman2 masih belajar;b4 tdo mlm,aku WAJIB dengar lagu; tak kisah la guna mp3 player or hp.bila dengar lagu,rasa seronok sangat sebab boleh berangan diri sndiri sedang menyanyikan lagu kegemaran di pentas TAZA (audotarium kt ipg batu lintang). tak kisah la lagu apa,aku layannn jak.

sampaikan penah 1 masa tu,hp aku rosak,so,pnjam hp encek ayah yang tkde mp3.huhuhuhuh...so,cara aku nk atasi mslh nk dgr lagu b4 tido ialah dgn memasang lagu pd laptop smpi pagi.tp aku kecikkan volume la takut cik rumet takleh tdo.means kedudukan laptop tu memang DEKATTT sangat dgn telinga aku.bahaya sungguhh!

TAPI



sejak dah bergelar sebagai PEKERJA KERAJAAN ni,hobi itu dah tak ku amalkan lagi. why???
sebab kadang2 TERTIDO di kusyen tanpa sengaja,kadang2 tido terusssss tanpa ada perasaan untuk mendengar lagu sebab mengantuk sangat.


so,sekarang tetiba pulak aku berperasaan untuk mengembalikan hobi itu.TAPI, the prob is, aku mmg dah jarang nk update lagu dlm hp. dan jugak,aku mmg tak boleh nak salu dgr lagu kt hp sbb skrg guna BB.salu on9 fesbuk.so,bateri mudah low.


JADI


aku tengah berpikir-pikir untuk membeli sesutu bagi melunaskan keinginan terhadap hobi lama ku ini (ayat apa aku pakai ni??).
aku rasa nk beli menda alah ni.



yang kt bawah ni lagi best.touch screen gitu.ala2 hp pulak.

hurm..simpan angan2 dulu sampai bulan 11.hahaha...bln 11 boleh senyum LEBAR.
bulan 12 pun sama..
Alhamdulillah... :)

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt