Iklan ini

Monday, October 31, 2011

bukan LUPA,tapi TAK INGAT.


erm..banyak kejadian peliks berlaku kat cik lisa ari ini.
makin betambah umur,makin betambah jugak penyakit LUPA.
ehemm, bukannya LUPA,tapi TAK INGAT.

ekceli,ari ini ari memerah otak dan memuntahkan ilmu2 yang dipelajari bagi anak2 murid.
memandangkan banyak jugak paper aku diuji hari ini,maka aku memang dah siap2 kemas masok beg malam tdi.

tapi,ntah cemana la pulakkkkk 1 paperrr tertinggal.sib bek aku sedar masa rehat.
alahaiiiii,tepaksa la kayuhhhh balik umahhh.penattt dennn kayuh tau.dalam2 kayuh tu pun jumpa encek-encik n akak polis sedang wat roadblock.sib baik tak tahan aku.cam tauk2 jak aku nak cepat kan.


ok...SETLE masalah kertas exam tertinggal.....



time nak balik tengah ari pulak,sedang syok2 dengar lagu "Price Tag" sambil berkayuh balik,tersedarrr pulakkk 1 fail PENTING tak dibawa balik! alahaiii,tepaksa melanggar undang2 jalan raya sikit (adik-adik,jangan tiru aksi ini) kat trafic light.well,takde tempat nak buat pusingan U.so,TERPAKSA jugak buat gerakan segitiga bermuda di lampu isyarat.. (hurmm,lantak ahh korang paham ke tak maksud SEGITIGA BERMUDA aku tu)


menci tol la ari ni semua benda nak lupa.sib baikk MAKAN tak lupa.
insan bernama NURMALISA takkan pernah lupa untuk makan.

hahahahahaha...............


hurmmm, masalah2 lupa ini mungkin disebabkan oleh menda di bawah
:p


hahaha..SYEGEH!!

senanyerrrr,sekarang sedang bekerja keras sampai beku menanda kertas periksa budak2.
manyakk tol.

cukup merapu. g sambung wat keja CEPATTTTTTTTTTTT!
ok,babaiiii.
assalamualaikum.

2 comments:

  1. ohh lupaa n tak ingat tu lain ye..hehehe

    btw lawa kasut :)

    ReplyDelete
  2. lupa tu cam tk besttt je ble disebut.ehehe..lau sebut "tak ingat",ok sket :p

    tq :))

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt