Iklan ini

Thursday, October 13, 2011

u olss perasan x?

assalamualaikum..

perasan tak entri2 ai agak berkurangan since jun till now. bila aku kira-kira tambah,tolak,darab,bahagi dengan peratus,mod,median dan purata, transformasi (cewahhh,ayat tak tahan) ini berlaku sejak jawatan2 ku d tempat kerja sudah berubah. that's mean,sejak memegang jawatan2 yang boleh tahan berat berkilo-kilo itu,aku makin kurang menambah entry di encek belog.

hurmm,bukannya apa,aku memang ada singgah di encek belog setiap hari,tapi lantaran tugas-tugas lain yang lebih penting,aku dahulukan mana yang penting lerrr kan?? ye tak?
apa guna kerajaan BAGI BONUS kalau prestasi kerja HAMPEH?
ehhh,melalut! cepat kembali ke pangkal jalan.

sekarang memang sedang berlumba-lumba untuk menyiapkan soklan2 periksa.keja CIKGU sekarang tak setengah hari lagi ye adik2. kalau boleh,keja cikgu memang 24 hours.sebab adakalanya terpaksa ye menunggu hingga jam 2 3 pagi untuk "berada di atas garisan" (online) sbb nk kejar line intenet yang laju untuk key in markah,key in data or watever yang berkaitan.

so,jangan la pot pet sana-sini kata GURU adalah anak emas kerajaan sebab BAJET 2012 lebih2kan guru. HELLO.... kita semua dapat hak yang sama.apa lah yang nak direbutkan dengan nikmat dunia,semuanya milik Allah.
bersyukurlah dengan apa yang ada (insaf sket mlm ni)


dah dah dahh...banyak pulak melalut kat sini.kang ada pulak yang pegi serang aku.lantak ahh,belog aku kan.

nak sambung kerja membina soalan menggunakan batu marmar mahal.

SORRY,nak menyelit kejap :p

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt