Iklan ini

Wednesday, November 23, 2011

Aku Pun Tak Tau.

assalamualaikum.

lama dah tak bersua kan?seminggu dah kita tak bersiaran,rindu tak?? (perrghhhh,bajet artisss sangat). well, selama tak bersiaran ni,banyak betol input yang ai dapat.tak kira lah berpaedah ke tak kan.yang penting ada input.

hari ini, 23 November 2011 tepat 5 ari dah ai bercuti,TAPI rasanya ai belum menikmati cuti itu sepenuhnya sebab ke sana ke mari ke luar dan ke dalam kawasan jajahan.KONON turun padang untuk melawat rakyat jelata.syukurlah,semuanya maseh mampu berlari ke sana ke mari dan menyanyi dengan riang gembira. harapan ai sangat tinggi agar pagi nanti (sbb skrg dah tengah malam), ai akan menikmati cuti itu sebaik yang mungkin.

sebenarnya ai pun tak tau pe motif entri malam ini.macam takde idea.tapi masa tengah memandu,banyak pulak idea.begitu jugak ketika sedang melipat pakaian,mencurah-curah pulak input masok,tak kurang juga ketika menyapu sampah dan debu-debu cinta di lantai rumah,idea untuk dimasokkan ke dalam belog macam BANYAK.tapi,bila dah dok mencongak kat depan skrin laptop,tetiba ZERO.kelu tidak tertaip.EHHHH,macam jatoh cinta pulak.bila jauh,berani;macam2 idea nak cakap,bila berdepan;malu...tak tau nak cakap ape.
arghhhhhhhhh,merepek jakkkkk.
(tak sedar dah masok TIGA PERENGGAN entri kosong ditaip)

tapi takper,ai akan cuba sedaya upaya perah keringat untuk update entri sebanyak yang mungkin.nama pun CUTI,so ada la tu kot masa-masa keemasan untuk meng-hap-det entri encek belog.

sebut pasal CUTI kan,benda pertama yang dok melompat-lompat kat kepala ialah TIDUR.konon berkesempatan nak bangun lewat sikit daripada biasa,TAPIII dah masok 3 hari bekerja ni,ai asek bangun awal jak.kena pegi ke lokasi kerjaya untuk urusan-urusan yang boleh tahan penting jugaklah. dalam sebok-sebok di lokasi kerjaya,ai sempatttttttttttttt jerrrrrr amik gambar.
nahhh,amekkk kauuu!

lama tak post depan webcam. asik guna kamera hapek jer,ye tak?


pose laa kau mak jemah oii.


ok lah,mata ai belom ngantok sena nyerrr.plan nak blogwalking.ok,jom!
n'way, terima kaseh sebab sudi baca entri yang ai sendiri pun tak tau yang mane 1 isi-isi pentingnya :p

2 comments:

  1. mak jemah polah tutorial pakei shawl lok. hehehehe

    ReplyDelete
  2. tutorial pkey shawl?hahahahaha.......lom da masaaa gik tokk :p

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt