Iklan ini

Saturday, November 5, 2011

cik-cik kesayangan.

gembira hari ini kerna mula bercuti PANJANG. r u sure CUTI PANJANG?? panjangg la kan sebab lebih sehari daripada biasa.

ok,sempena dengan hari raya bakal menjelma, kesempatan ini aku nak ucap salam aidiladha kepada semua yang mengikuti perkembangan blog ini secara langsung dan diam-diam.
perghhhh kasi ucapan ala-ala pemenang anugerah gitu.ko ingat ko artis ke cik lisa???

di hari baik bulan baik ini,sesama kita menginsafi pengorbanan yang telah insan-insan tersayang lakukan kepada kita.

hurmm,teringat pulak saat-saat menyambut malam aidiladha tanpa insan-insan penting (mak bapak) di sisi.first tahun 2007,sekembali aku dari SEBERANG,kebetulan mak saudara kembali ke rahmatullah pada hari yang sama membuatkan mak dan bapak harus segera pulang ke kampung halaman.saat melangkah ke rumah,takbir raya mula bergema.sayu jak rasa hati.dok sengsorang kat rumah di malam raya :(

second; tahun lepas which is my final year kt IPBL.raya aidiladha berjauhan dari mak dan bapak.syukurlah kerna maksu dok kat kuching.tak lah terasa sangat kesayuan itu kerna kesayuan diisi dengan acara-acara makan makanan sedap.

ok,tahun ini kembali berpeluang beraya bersama mak dan bapak.ALHAMDULILLAH...

oh ya! bercakap tentang insan-insankesayangan especially masa kt IPBL dulu memang tak larat korang nak baca entri ni kan sebab mungkin akan berjela-jela.so,cerita satu-persatu dulu.

tu dia,dah konvo dah diaaaa..... let's intro..my bestie kat IPBL. her name is CINDY n kadang-kadang aku panggil ANGELINA JOLIE.banyak perkara dikongsi bersama termasok jejaka-jejaka yang diminati! ehhhhh??? :p



ekceli,aku nak story satu persatu pasal cik-cik kesayangan ku seperti dalam foto di bawah ini,tapi macam MALAS pulak.takut korang muntah baca entri berjela-jela.so,next time aku share pulak pasal yang lain,k.

almost every payday,aku dan ANGELINA JOLIE ni berjoli bersama.hahaha! masa tu,memang tak hengatt dunia u olssss sebab sebok bergosip sebab lama tak ketemuan.

esok,aku nak pegi amik si ANGELINA JOLIE ni bawak balik umah.b4 that,berjoli dulu di Sibu.
kempiskan mana-mana yang patut dikempiskan.

that's all.nak sambung buat kerja SKEMA dulu bak kata encek kama*.supaya esok boleh berjoli dan berjimba dengan penuh riang seperti kanak-kanak rebina.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt