Iklan ini

Thursday, November 24, 2011

edisi khas tengah malam

salam alaik'

TENGAH MALAM ke?padahal dah jam 2.20pagi (ekot jam laptop).
pelik betol mata ni buat hal.merajuk ke hapa sebab HARIMAU MUDA tadi kalah dengan pak arab tu?eheeh....ok ok,lupakan kisah sedih 3 jam yang lepas.

tadi dok sebok blogwalking,tetiba jumpa dua blog milik novelis. hurm,ternyata life they ols macam orang biase2....tapi lau baca they ols punya nukilan,fuyooooooooooooooo magicc!! wa tabikkk springgg lu wooooo.

dan tetiba rasa nak bercita-cita ingin menjadi seorang NOVELIS BERJAYA.ko mampuuu? ehh,jap2! pada tahap umur aku yang dah "15" tahun ni,boleh lagi ke simpan cita-cita? :p
okey,sebenanya aku memang minat jugak la dengan dunia penulisan ni ha.dulu pun penah jugak ekot bengkel penulisan time blaja,tapi dek kesibukan menelaah KONON *wink,aku kurang masa untuk menulis. hanya 1 cerpen remaja pernah aku siapkan. lau tak silap aku, tajuknya "ROTI CANAI vs PIZZA". amacamm,sodappp tak menu cerpen haku?

lepas ni,aku nak mula mengaktifkan diri dalam dunia penulisan.bukan semata-mata nak kejar keglamoran,tapi kepuasan diri itu yang penting.cehhh,ayat skema dah keluar.

ok,take care.gud nite.hug and kiss untuk u olss...salam sayang,MALISA.

1 comment:

  1. jom join segmen 1st cik eiyda..

    http://ameiyda-1402.blogspot.com

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt