Iklan ini

Monday, April 9, 2012

Checklist

Assalamualaikum. rasanyer ini la entri pertama untuk april 2012.ternyata saya memang tak punya masa untuk melepak di blog.apatah lagi untuk menjelajah blog org lain.

ahh malasss ah nak pot pet pot pett bgtau sal keja dalam entri kali ni.kita pegi ke FU (Fokus Utama) p&p kita hari ini iaitu " senarai semak" atau dlm bhs omputihnya "checklist". nak tau checklist ape? hahh,meh ikot saya!!

actually,saja je nak wat checklist untuk kaum kerabat yang nak membina masjid taun ini. tahun 2012 manyak baguss woooo kalau kawin..hahahaha...bukannya apa, checklist ni bg kemudahan untuk saya plan tarikh untuk saya sendiri.bukan untuk membina masjid,tapi untuk mencari bahan-bahan yang diperlukan untuk membina masjid. (apo kono anak daro ni meroyan tengahtengah malammm)

takde ah, saya TIPU.checklist ni memudahkan saya untuk merancang tarikh-tarikh untuk melancong bersama kengkawannn lorr.zaman bujang kita spend elok-elok g tempat orang.tahun ni plan nak ke seberang laut china selatan.tarikh belum kompom lagiiii.ok,ok.saya dah puas mencarut.jum buat senarai semak:-

27 Mei 2012: bestfriend kawen.
June 2012 : mungkin kazen kawen.
Sep 2012: kazen jugak kawen
Nov 2012: Classmate sklh rendah kawen.
Dec 2012 : classmate kat mktab kawen.

they olsss ni memang pilih tarikh yang mmg agak sesuaiii untuk saya melencong.ehh SALAH. melanconggggg. mintak-mintak ah tarikh yang they ols pilih tak berselisih dengan tarikh pengembaraan saya.

oklah,nak sambung lipat kain.esok maseh cuti.YEAYYYYYYY :)


*kalau boleh,nak ke sini lagi.oh BAYUUUU.


1 comment:

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt