Iklan ini

Monday, April 11, 2011

fuhh,LEGA.

alhamdulillah....
ekceli,lamak daa bos aku soh wat menda alah ni...tp ade mslhh daaaa..ni yg bengang wat menda kt intenet ni kadang2 hampehhhh...ade jak yg x kena.
so,ari ni since tgh ari td smpi maghrib td aku dok kosentret ngadap menda alah ni.

^
^
^
^
^
^
akhirnyaaaaaaaaaaaa,siap jugakkk menda alahh tu....
meh mehh ushaa HEART OF SG KAWI.


oraittttt,aku harap aku akn mberikan spenoh komitmen thdp webpage yg aku baru wujudkn tu.
sementara lom kawen ni kan,tk ssh la nk bg komitmen tu.. ehemmm,mcm dh nk dktt sgggt nk kawenn.

hurm,cite sal ari ni..aku dh ada penalti baru utk kanak2 aku tu.yg umo 10 thn td aku soh nyanyi lagu skolah kt koridor klas.padan mukaaa....nk sgt waat hal dgn cik lisa kn.yg umo 9 thn tu pulak,aku siap mekapp kapur kt dagu.haaa,ko mampuuuuu??
cam ganas jak bunyi nyer.tp itulah aku wahaiii korangggsss...skrg ni aku dah malas nk bazir aek lior aku bebel2 kt kanak2 tu.wat penat mulut aku jer tau.bek aku btindak terus.sng cita.jimat masa.objektif p&p pn tcapai sbb masa utk mbebel dah bkurang.hahahaha

oklah,mate aku dh jeles bebeno.penattt mental.ptg td tk tdo.huhuh..

ok daaaa.....

assalamualaikum........

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt