Iklan ini

Sunday, April 17, 2011

UNDI

semlm perkara bsejarah tlah blaku dlm hidup sy d usia 24tahun 8 bln kerna kali pertama tlh mjlnkn tggjwb sbg rakyat msia utk mengundi (asal ayat aku skema...)
hurm,mls nk ckp byk.jom layan gambar..

bgambor dgn petugas2

baju oren tu cikgu aku ngaja mase skolah rendah n tmpt aku mengundi ni pon skolah rendah aku dulu.

kazen hott aku.

slim kan dia?nk jugakkkk body camni..... :p

ok,kptsn pilihanraya ponn kkorg dah tau kn.klu tak tau lg, meh klik sini.
ape2 pon kputusannyer,aku puas ati sbb aku dh jlnkn tggjwb aku utk memilih pemimpin yg aku nk utk memimpin kws aku,ok??oraittt??

dah dahh...meh sambong keja..this coming week should be my busyyyyyyy week sbb encek nazirss nk mai sekolah aku.a lot of things to do.skrg ni pon aku tgh tkedek2 wat menda2 penting.

ok,daaaa.....
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt