Iklan ini

Monday, April 25, 2011

minggu yg hensem

ari isnin lpas ramai jejaka jambu dtg skolah.if i'm nt mstaken,diorg dr kemntrian ksihatan. bkn sorg yg dtg,tp lau x slp,10 org gitu.mauuu tk penoh bilik guru dbuatnye.aku ponn surrenderr laa nk join minumm..nmpak cm budak2 la diorg.ceh,aku ni bajet tua jak.aku mls nk tanya lbh2 dgn big boss sal diorg.kang nmpak cam penyebok jak kan.

ok,mggu lpas juak ktorg mmg agak bz utk menyambut kunjung encek2 nazir (kononnya ramai) utk mlawat skolah.aku pn bz gak nk siap2kn mane2 yg maseh berlobang kn.

*************************

tiba hari yg dtunggu2.....

***

around jam 10.30 gitu,aku masok bilik aku.then aku tcarik2 mana laaa encek2 nazir itu,yg aku nmpak ada sorg jantan muda,tp tak jmbu.rupa2 nya itulahhh nazirr nya. alahaiii,ku ingat 20,rupanya 1.then big boss ajak join sesame minum dgn dia n encek nazir.
comel jak encek nazir tu.well,darah muda kn.
hahahaha....

ok,dah.cukup laaa..
aku saje jak nk story sal menda2 itu.skati aku la kn.
^____^


*ekceli,ternyata,jantan2 itu agak hensem.tp don worry encek. XOXO.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt