Iklan ini

Tuesday, April 5, 2011

Nyanyok

ari ini aku tlah bikin wat i can call kesilapan?? orrr keNYANYUKkan?? orr keSYOKkan?
plan lam RPH aja tajok lain,mmg konpidennn dahhh nk ngajaa after recess time.
alih2 masok klas,aku dah lupa daa tajok apa aku nk ajarr....but still nasebb baikkla coz maseh under tema yg sama.plan nk ngaja sal KANAK2 SPASTIK,tp bla da msok klas,aku melalut plak ngajar sal ANAK YATIM.

plgg tak tahan tu time induksi set,aku siap wat performance free kt knk2 tu dgnn yanyi lagu KELUARGA BAHAGIA.alahaiii,naseb bek pitching tak lari jaoh terjun sungai.knk2 pun sengih2 je nengok aku test vokal kt dpn.well,aku pon nk jgak lepas gian,lama da tk nyanyi kan.mmg unexpected laahhh coz dr nyanyian aku tu,knk2 tu leh tangkap topik ape p&p aku ari.

but ape2 pon,,syukurlaaa...p&p aku lancar je....menda2 ni jadik mybe sbb aku konpius dgn tajok yg aku nk ajar ni cz terikut2 time prktikum dulu kottt..

bersama kanak-kanak rebina.


agak2nya kejadian itu blaku sbb aku makan cencalu cecah timun + sayur kladi + nasi putih masa rehat tu kot.tu yg nyanyok kjapp.
erkkk,ADA KAITAN ker??

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt