Iklan ini

Tuesday, April 19, 2011

berjaya buat mereka NANGIS

semlm aku bgtau kt somebody yg aku nk sgt kasiii budak aku nangiss.aku nkkkkk sgttt!!!
yaaaa,ari ni aku berjayaaa!! masin juak mulut aku.ternyata berkarong2 guni dah garam masok lam mulut aku knn.

semlm budak2 tu gelakkk nengok lukisan di atas.kpala makcik tu mcm singa diorg kata. *sighh.
ko adaaa mcm singaa??aku penat2 lukis dgn penoh smgt,dikatanya mcm singa.aku mau senyum,gelak sampai teburai isik perut,but still kontrol macho ok. mauuuu aku menyingaaaaaa tp aku pura-pura jd kucing manja jak semlm. miawwwwwwwwww..

sebaliknya ari ni,aku bajet jd penyajak terulung.kalah usman awang.cehh.siap dgn back up muzik yg menyentuh jiwa,mmg betul2 sampai ke jiwa anak2 itu sbb aku dah nmpak mutiara itu jatuh juak akhirnya.
PUASSSS.itu saja yg mmpu aku kata.

aku tanya: napa nangis.
mereka jwb: kami rasa byk dosa dgn ibu.sbb tu kami sedih.

see,kanak-kanak umo 9 taun pun blh sedar diri dgn erti dosa n ksilapan thdp ibu (sbb tajok pljrn ari ni ialah OH IBU) smpi jatoh mutiara, ini kan pula kita yg dewasa yg dh layak dipanggil bapak,makdatok,nenek,malah moyang.*ehh,mlampau..tahap moyang.hahaha..

so,moral of da story,hargailah IBU anda.pd mereka yg ibunya telah tiada,sedekahkan al-fatihah....

aku PUN tsentuh juak bila nengok anak2 itu nangis.teringat dgn diri sendiri yg kadang2 ingkar arahan puan ibu. oh mummy, I LOVE U!!!

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt