Iklan ini

Saturday, April 9, 2011

sayang sarawak~


ececececeeee....tajok entri kemain lagik.ekceliii entri aku kali jaoh besi dari logam sebenanya...entri aku tk bkait langsong dgn tajokk yg megah gitu.saje jerkk..kebetulan skrg aku tgh nonton prog "syg swk" tu haaaa...

senaaaa nya aku nk share menda2 yg bkaitan dgn aku kt entri ni.saje jerrrr...
oraitttt!!let's start bebehhhhhh......

^
^
^
10 things 'bout me PART 1:


> pguna tegar CELCOM & MAXIS.
> memiliki sebijik bantal pelok yg dgunakan sejak bayi.tp wangiii okey!
> b4 tdo,mesti dgr lagu..leh berangan tgh nyanyi feeling2 kt pentas :p
> blh hbskan shower krim botol besar within 2 wekks.m'bazir tol.aku sndiri pun heran.
> penidur sangat.
> suka nyanyi time mandi
> gemar kumpul botol perfume
> gilaaa lensa!!
> alergikk kaler pink!!!!
> ada penyakit LUPA.hahaha...


oraittt...that's all for part 1.ada masa aku smbung lg k.nk mengisi perutttt...asal mlm ni aku cm lapar??mlm2 b4 aku tak lapar ponnnnnnnnnnnnnnn. namaaa pun bammm.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt