Iklan ini

Tuesday, December 14, 2010

Apa kata mereka??

assalamualaikum..halllu..
2 3 ari ni ada status berantaii kt my fb n others especialy my juniors.
so,aku pun sebok jugak la join menda tu.
ekceli,syok juak menda tu.leh tau wat others think 'bout us.

okey,mula2 they ols letaak menda d bwh kt status:
Like this status and I'll tell you,
1) How we met
2) My first impression of you
3) What I like about you.........
4) Favourite memory with you......
5) A song that reminds me of you...
6. I dare you to put this as your status…


then,yg lain2 akn like tmasok aku.after dat,org tu akn jwb la soklan2 tsebut n post kt wall kengkawan yg like status tu td.
so,aku syok je like status tu sbb nk tau jwpn2 mereka...
then,aku dh dptt feedback yg segera dr mereka...
nah,aku share smua kt sini,ok.
tadaaa....

‎1) Kak nor add kmk..ehehe
2) Super super duper senior tok
3) kak nor pndai nyanyi.hehe
4) Bgmbr sama ngn kak nor yg dinobatkan sebgai ratu mkn mlm 2010
5) Lagu sama2 mengejar mimpi..hehe

‎1. thru fb..:)
2. bait. =)
3. suka bik advice,friendly. :D
4. mmm..apa o..memory memory..beloya lam fb jak. ^_^
5. sing song.haha :p

kak lisa selanie~~~
1) How we met…
:: jmpa ktk kat fb jak. kkya kt mktb da jwak. p, xpnah tego. hek2. xbanie~ :)

2) My first impression of you…
:: kakak senior yg bgaya. wink! ;)

3) What I like about you…...
:: bait, pandey bgaya..

4) Favourite memory with you...
:: blm ada gk nk kak.. :)

5) A song that reminds me of you…
:: lagu bolywood.


‎1) Annual Dinner 2008 (waktu saya duduk semeja dengan senior BM)
2) Gadis Melayu Terakhir
3) "Queen of the Night" Annual Dinner 2010
4) IPBL...
5) Kami Guru Malaysia..sebab tahun depan dah mula nyanyi..hee~~

‎1)through fb...pasya,d cfe,klas n taza IPGKBL...hihihi
2)akak ni msti baik... :)
3)pndey blagu...lalalaa~
4)ambik gmbr ngn ktk...nang fevret cz ktk dpt gelaran ratu mlm ya...hihih~
5)kekanda adinda...hohhoho~

‎1) Rasanya.. dolok mak kmk salu mbak pg rumah lamak ktk time raya.. time ya mek gik kecik. ha3.
2) Macam pendiam.. ha2. Tapi pande bercoloteh juak dalam diam. ha2
3) Kulit putih da jak.. i like~
4) Nangga ktk menari bollywood atas pentas 4Points hotel.
5) Lagu Kanda Dinda ya nak??

1) Kat maktab…
2) Sweet n bait jak…
3) U're strong and like to smile…
4) Kmk suka time kelas tak org nyanyi time annual dinner rami2 n time malam muzikal...
5) Lagu apa ya??nak part Daus blagu "sama2" jak ya..time mlm muzikal.

1. d fb tok la..hehee....
2. kakak yg baik...suka tetak..hehe
3. suka share crita..=]
4. blm ad...tp suma bnda dah distory ngn nya..hehe
5. xtauk wak..lagu pa ow??hehe...lak karok sama2..hehe

‎1.snior di iPBL
2.gorgeus~ fashionable :)
3.kacak. kakak senior yg pande bgya~
4.lom da gk. p bez tga takorg perfom tyme dinner.hihi.sweet!
5.lagu kkanda adinda.hehe

‎1- ipbl la..hehe
2- yoh vogue na senior tok!
3- bait. x sombong. peramah. XD
4- menang futsal! BM junior senior sapu abis! [ingat cikgu bm xtauk men bola ka?haha]
5- lagu IPBL, lagu 'sama-sama' haha n lagu kanda dinda


so,begitulah antara jawapan2 yg dberik.ahaha..nice!!
suka sukaaa!! gojess n bgaya ke?adoii..malunya aku..pduhal sidak nangga aku kt mktb lmk tok bgaya.tp ku rasa sik.biasa jak upa aku.sikla mcm mok jln kt kapet merah nk??apa pun,thnxx la sbb mdh aku pndey bgaya.ada cann x mok jadi datin klak??ahaha..da klasmet ku sorg gilaa,nya mdh aku cm ada rupank jd datin.ko adaaa..gilaaaa..then kt jwpn tu jugak ada yg kata aku strong.cecehh..mcm pnh nmpak aku pnjat bangunan jak.ngeee...

n'way,tq la bg jawapan2 yg lucu.ikhlas tk jawapan tu??uink uinnkk...ehehehe
ok,aku pun wat menda sama kt they ols.masa aku post status tu,hmpir 17 org yg like.

ekceli,kebanyakan yg jwp soklan tu juniors kt mktb.alahai...miss them!!huhuh...
IPG KAMPUS BATU LINTANG...lot of memory there...

ok,sad mode.mau nangis sbb teringat perbuatan kejam n gila d mktb.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt