Iklan ini

Thursday, December 9, 2010

ngerepak

mlm tdik tdo lewat.
mmg sengaja coz ku pikir pg tdik mau ngando la.gik pun mummy sekda.so,sikda org mok gerak nak.
dlm 2 lbh ku tdo,bukannya apa pun,gago bukak n baca blog org.then smbil layan game cafe ku ya.rindok ku ngator n design cafe ku ya.konon ya cafe mena2.bak kata kawan aku,sikpat bisnes cafe bebena,bsnes lam game jak nk??mena2.i agree with u dear,haha!!

ok ok.sambong crita.tgh nyaman palak tdo pg tdik,tepon ku bunyi.duhal bpk cl madah kol 10.30 g skei nganta kazen aku ke tminal bas nya nk blit kch.ku pdh aok.gik juak nya ulang2,adehh..ku padah aokkk.aokk aok..brapa kali word "aok" ya kuar dr mulut aku.mls ku nk kaka.gik mamai bh aku.kalinya takut ku tuk sparuh sedar lu sik ingat.well,aku tuk da babo ikit.pasya ku nga jam,gik awal juak.bkn time spatutnya aku bgn.arghh!!geram juak,cm ssh juak mk tdo gik pasya..tp pejall juak mata tuk mk tdo.

akhernya,bgn juak aku kol 8.haishhy,awl dr spatut yg aku dh plan mlm tdik.nindak,mok jemor baju yg bykkk gilak ya gik.mok nyapu uras gik.naseb panas.ngerepak2 jak aku mlh keja.nindak,mata gk pedih tdo aher lam tdik.geram sa ati ku.ada jak kejaa nk dpolah.LIFE IS UNEXPECTED!!frasa ya indah kuar dr mulut time ngerepak.ahahaha...ngerepak sorg,kan org dgr pun pa dsebut ku nk?

actualy,plan ku ri tuk nk ngemas brg2 ku yg ku mbak plg dr kch ya.nk nyusun ator fail2 nyawa ku ya bah.mls ku nk madahhh.fail ya mun pat dmkn,lmk ku dh mkn.sik plu mbak blit umah.molah nyelut ats tuk jak.buku kei blaja sikit jak,tang ada ka fail jak byk dioleh ku blaja 5 thn setgh cnun eh!

blit dr skei tdik smgt jak nk ngemas,check2,atang2 umah,bukak tudung terus nerkam laptop nk check game smpey nek tuk.nehh,pa jadi??ptg tuk byk gik urusan ku tuk,nk ngambik kuih pkey sedekah suro,masak kei mkn mek 2 bpk ku,nyapu uras,nk meli topup gik tok,nk nga tv gik.ni sgek nk dpolah lok???

pics dibah tuk masa kuliah ku dlm bln 9 if i not mistaken.kuliah sbjek sastera.ahah..mun dah sastera,paham2 jak la nk?sik ku brapa ilak kosentret.tp buat2 paham.ngekkk!!nindak soklan exam ri ya skati ngentam.tangga jak result klak cmni.

:)

suka na molah mulut cmya oh??

polah pose skema ikit.sak lecturer sik pasan ku bgambar.

aku asa ku tgh nangga rumet ku.nya senyum dgn aku,ku senyum ngan nya blit.hihik..adeh,nk ngeso jerawat kh gbr tuk?mengarey jak jrawat sia oh.


oklah,mok g dibah lok.ngareh mknn rah dapor.ngehhh.nindak brt nait.nk mkn jak keja!
lalekk,bukan duit org,duit mak bpk sayaa....
^_^



No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt