Iklan ini

Wednesday, December 8, 2010

Hangin!

ptg semlm aku tdo sedap giler.dhla cuaca dingin kt luar..so aktiviti membina taik mata mmg giat!
then,tgh syok2 layan mimpi,puan ibu call dr aras bwh mengatakan aku harus bgn dgn sgera kerna ada kerja harus disiaapkan. see, aku mmg jd kerani terhebatt
puan ibu dlm tempoh pengangguran ini.

sepeninggalan aku ke bawah,hapek aku tggl kt bilik.rupa-rupanya makhluk tsebut mbuat pangglan.akhernya ko jatuhkan ego ko yg tggi itu utk cl aku kan??carik juak ko aku kan??ko mmg baikk,antaraa makhluk Tuhan yg agak baek di muka bumi ini,tp skali ko dah buat taikk sampah,aku plg sakit ati nk hidu bau taik smpah yg dh berulat yg ko buat!!
hahhh..emoo aku tok.

ok ok..tknak emo2 sbb lpas ni nk g mkn piza!!ooooemmm,dh lmk sik mkn piza..
i've to go.nak bsiap,nk g anta puan ibu ke sibu.bliau ada kursus 3 ari d sana.oleh itu,ai cuti jugak 3 ari drpd mjadi kerani terhebat bliau ^_^

ini gbr masa d piza hut kuching.tp tk nampak piza kan? nmpak segelas cola dan tuan punya belog.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt