Iklan ini

Wednesday, December 15, 2010

BEWARE!!

assalamualaikum....
tajok entri ganas smacam jak.status kt fb pun mcm manass jak ow.
aok,ai tgh manas.haisshh.
ai ingat dh cuti,skda asa stress,sakit palakk n mcm2 penyakit la coz cukup mkn,cukup tdo n cukup kaseh syg.
tp,pa jadi??
mls ku nk madahhh tek nk.....
ai x ska org tanyak soklan pelikk yg lebih kurang sama berulang2 kali.beratus juta billion megalion kali.ai FEDUP ok.
nahh,amek ko.

soory laa kpd yg bkenann if ai x layan u as yg u arapkan.i am who ai am.wat 4 nk jd hipokrit rite semata2 nk puaskan ati suma org.dh puas da jg ati org.so now,it's da time nk jaga ati sndirik.

oklaaa,mls nk nk beleterr gik.aku plg x suka marah.bila aku marah,aku jd geram.bila aku geram,aku akn buat muka plg burok yg aku ada.munconngg memanjang.bila dh buat mukaaa jaik,muka akn cpt nmpak tua.ko maukk muka aku cpt tua??
neh.aku sik maok..

jaaik na muka.


muncungggg x hbs2.

dah2.bgus ku tdo.nyaman gik.sak mimpi REMY ISHAK mmlm tok.yahhh.
alahai..entri pun dh bcampor2 bhasa.kjap sarawak,kjap sjung.
ntam manas tek nak.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt