Iklan ini

Saturday, December 25, 2010

FESBUK

aku nk tanyak 1 soklan plg senang d dunia kt korang.
sapa2 yg ada fesbuk tu,apa tjuan korang berfesbuk??
for me,it's da way 4 me to connect with old frends,my ex-schoolmates,ex-collegemates,ex-teachers,ex lecturers...family memberss...dan mcm2 ex laa...ex husband jak bukan.haha!
tmasok jugak org2 kpg aku,my juniors kt ipg....
aku berfesbuk bkn sengaja nk tambah2 kawan supaya frenlist sampai jumlah byk gilaaaaa beribu-ribu!

tp mostly budak2 begitu la kan?not all,segelintir jak.yg add aku kt fesbuk ada jugak yg aku tk knal.dat's y aku tk approve.lantakk kauu laa kan??
kadang2 aku remove mana2 mangkok ayun yg aku tk knl dlm frendlist aku.fesbuk aku,sukati la nk remove sgala rite?

ini bkn zaman SAHABAT PENA ya cik adik,cik akak,cik abg yang kacak2....
aku skrg dlm proses mendelete mana2 insan dlm frend list yg aku x knal.
sorrylaa if u ada lah orgnya.
^___^

okey,mau mandi!
take care yaa dears....
assalamualaikum.......

1 comment:

  1. huhuhu.. bnr ya.. aku paling x suka org nyemak jak dalam fb.. dah d remove add balit.. aku x suka tapi paksa ja add... dah balo nak.. tapi paling2x x suka.. nya nyerita semua nak d padah dlm fb ya ngan fmlynya... kas ya si maknya kelak bercerita depan kita n family2 kita.. ermz.. yalah saya tuk guna 2 fb... hahhaha....

    ReplyDelete

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt